KTW/fw #2019 KTW/fw #2018
dla mediów
obserwuj nas na

KTW Fashion Week // 9 ? 12 listopada 2017 r. // Fabryka Porcelany // Katowice

 

Fabryka Porcelany zaprasza na święto mody, na którym najciekawsi projektanci w Polsce zaprezentują swoje kolekcje. KTW Fashion Week jest autorskim projektem Fabryki Porcelany. Do współpracy zostali zaproszeni najlepsi projektanci, o uznanych nazwiskach na rynku oraz wschodzące nazwiska, o których już wkrótce usłyszymy więcej. Tłem dla całego wydarzenia stanie się rewitalizowany kompleks po dawnej fabryce porcelany Giesche. Będzie to największe wydarzenie modowe odbywające się w tym roku w Polsce, gromadzące w jednym miejscu tak wielu znanych projektantów.

?Katowice są miastem muzyki, miastem ogrodów, miastem neonów, miastem desingu.  I mogą zostać miastem mody. Jest tutaj wiele uczelni wyższych, które rozwijają wrażliwość w ludziach, potrzebną do tego, aby tworzyć unikatowe dobra i doznania. Dziś czas na Katowice, które mają  szansę stać się najważniejszym miastem na modowej mapie Polski, a które są Partnerem KTW Fashion Week,? ? mówi Rafał Wyszyński, inicjator KTW Fashion Week i prezes zarządu Fundacji Giesche, organizatora wydarzenia.

Wśród projektantów, którzy od 9 do 12 listopada 2017 r. pojawią się na terenie Fabryki Porcelany, znajdą się m.in. Paprocki&Brzozowski, MMC, Natasha Pavluchenko, Tomasz Ossoliński, Lidia Kalita, Bizuu, 303 Avenue, Just Paul, Marlu, Laurell, Thecadess, Haratyk, Pilawski oraz wielu innych. Każdy z zaproszonych projektantów pokaże swoją kolekcję, a Tomasz Ossoliński film na temat swojej twórczości. W czasie pokazów swoje kolekcje przedstawią także studenci Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. O skali imprezy może świadczyć fakt, iż odbędzie się 39 pokazów prezentujących 38 marek modowych, 8 wykładów i 2 debaty, a w pokazach weźmie udział ponad  60 modelek i modeli.

Trudno nie docenić rady programowej KTW Fashion Week, bo to: Natasha Pavluchenko - projektantka mody oraz dyrektor artystyczny KTW Fashion Week, Waldek Szymkowiak - uznany choreograf oraz reżyser pokazów mody, Rafał Wyszyński  - inicjator KTW Fashion Week, prezes Fundacji Giesche, Rafał Stanowski ? zastępca redaktora naczelnego Lounge Magazyn, dyrektor ds. PR Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie, Anna Puślecka -  dziennikarka i ekspert mody, a zarazem rzecznik prasowa wydarzenia, Marianna Dufek ? dziennikarka telewizyjna, członek rady programowej Fundacji Giesche,  Dorota Stania  - inicjatorka licznych projektów, specjalistka pięknego uśmiechu, Robert Wolański ? wybitny fotograf, uznany artysta uhonorowany licznymi nagrodami.

KTW Fashion Week otacza się wyłącznie profesjonalistami. O fryzury zadba team Macieja Maniewskiego, właściciela sieci salonów fryzjerskich w całej Polsce oraz jurora talent show ?Ostre cięcie?, a o make-upy profesjonaliści światowej marki Estee Lauder. Realizatorem pokazów mody jest Team Lazar,  współpracują z topowymi markami w Polsce oraz na świecie 

?Moda to także element dizajnu, który jest nam w Fabryce Porcelany szczególnie bliski. Niezależnie od masowej mody, zwracanie uwagi na swój wygląd i strój jest jednym z ważniejszych elementów własnej stylizacji.? ? mówi Wyszyński.

Poza pokazami mody w czasie KTW odbywać będą się dyskusje, w czasie których goście oraz uczestnicy postarają się odpowiedzieć na pytania: Czy moda ma jeszcze sens? Po co nam moda? Czy i jak zmienia się sposób komunikowania mody, czy media społecznościowe zastąpią pokazy mody i projektantów? Zaproszeni goście podzielą się swoimi doświadczeniami i opowiedzą jak przygotować się na zmiany. Wśród uczestników debat znaleźli się m.in.: Michał Zaczyński, Marcin Różyc, Jessica Mercedes, Herel, Maria Christina Rigano, Anna Męczyńska, Karolina Sulej i wielu innych.

?Chcemy przewrotnie porozmawiać o projektowaniu i prezentowaniu mody, projektów designerski, czy też wprowadzaniu marek na rynek? ? podkreśla Rafał Wyszyński. ?Śląsk ma wiele dobrych i znanych projektów na rynku premium, chcemy pokazać, że takie projekty powinny powstawać nie tylko w stolicy?.

Dzień pierwszy (czwartek) to rozgrzewka przed pokazami, w świat projektów i dizajnu wprowadzą uczestników zaproszeni goście debaty ?Tak to robimy na Śląsku?,  reprezentujący  marki  wywodzące się ze Śląska, bądź mające tu swoje polskie siedziby: Maserati, Natasha Pavluchenko, Tous, On Lemon oraz Tomasz Ossoliński. Debatę poprowadzi popularna śląska dziennikarka Marianna Dufek.

Dzień drugi i trzeci (piątek, sobota) to dni w których odbędzie się razem 36 pokazów. W piątek popołudniu rozpoczną studenci WST. W wieczornej specjalnej sesji swoje projekty pokażą: MARLU, 303 Avenue, Just Paul, KAS KRYST, Lidia Kalita oraz Natasha Pavluchenko. W sobotę popołudniu swoje projekty zaprezentują młodzi projektanci: Sandra Stachura, Jagoda Bartczak, Artur Stec ? pod marką Leser, Paulina Mrożek, ALKAI, Marta Kuszyńska, Ola Bajer, Warsaw Concept Store, Anti by Gibaszewski, Exsud + Pilawski, Angelika Józefczyk, Jarosław Ewert, LOFJU oraz TUNDRA. Wieczorna specjalna sesja to projekty firmowane przez Wysokie Obcasy: Mapaya oraz Acephala, a także Thecadess, Haratyk, PILAWSKI, Bizuu oraz marka wieczoru: MMC. Pokazy poprowadzą znani dziennikarze: Karolina Szostak i Marcin Hładki. After party ON LEMON odbywać się będzie zarówno po drugim, jak i trzecim dniu imprezy. Imprezy uprzyjemni poczęstunek przygotowany przez Prodiż Bistro.

After party ON LEMON odbywać się będzie zarówno po drugim, jak i trzecim dniu imprezy.  Piątkowy wieczór umili koncert Pauliny Przybysz, a potem Spisek Jednego DJ Set. Sobota to elektroniczna impreza z zagranicznym gościem - niesamowicie utalentowaną Rosjanką, występująca pod pseudonimem Ishome. Ciepłe, ale pełne tajemnicy brzmienia, znajdujące się gdzieś na pograniczu techno i downtempo. Oprócz niej będziemy można posłuchać kilku świetnych producentów, m.in. Facheroia. Bilety na aftery można kupować za pośrednictwem platformy goingapp.pl szukając tam imprez klubu muzycznego P23 (goingapp.pl/place/15778/1/p23).

Ostatni dzień (niedziela) to dzień tematyczny poświęcony kobietom w dwóch aspektach. Po pierwsze Wysokie Obcasy i ich panel dyskusyjny oraz wykłady poświęcone modzie. Wystawa okładaek modowych magazynu Wysokie Obcasy ucieszy oko niejednej z osób odwiedzających w Fabryke Porcelany podczas KTW Fashion Week.

Po wtóre niedziela to wyjątkowe ślubne wydarzenie, które organizowane jest wspólnie z wedding.pl. Bridal Day by Wedding.pl  to święto dla osób, które planują ślub. Dziennikarka i prezenterka  Agnieszka Hyży poruszy z gośćmi istotne tematy dotyczące organizacji ślubu i wesela. Przyszłe pary młode będą także miały okazję porozmawiać na temat mody i urody z ekspertami branży współpracującymi z największą ślubną platformą online w Polsce. Oprócz tego w strefie BEAUTY przyszłe Pary Młode będą także miały okazję porozmawiać na temat mody i urody z ekspertami branży współpracującymi z największą ślubną platformą online w Polsce.

Na zakończenie dnia oraz całego wydarzenia czeka na uczestników pokaz mody ślubnej, w którym zobaczymy kolekcje przygotowane przez: duet Paprocki&Brzozowski, Lidię Kalitę oraz Laurell.

Do luksusowych marek idealnie pasować będą samochody Maserati, które będzie można podziwiać przed Fabryką Porcelany. Dodatkowo podczas imprezy KTW Fasion Week do dyspozycji gości będą szoferzy Maserati Pietrzak, którzy luksusowymi sportowymi limuzynami będą wozić gości na miejsce imprezy do Fabryki Porcelany.

Piękna biżuteria firmy Swarovski uzupełniać będzie prezentowane kolekcje, zaś buty do większości pokazów dostarcza polska marka Carinii. Dzięki uprzejmości Hoteli Diament gwiazdy będą się mogły spokojnie odpoczywać w swoich hotelowych pokojach, by przez kilka dni móc w Katowicach podziwiać polską modę.

Dla wszystkich zainteresowanych modą w sobotę i niedzielę dostępna będzie Strefa Showroom KTW, gdzie będzie można zobaczyć projekty, spotkać projektantów i zakupić ich kolekcje., a także sprawdzić najnowszą ofertę wyjazdów biura Neckermann. Strefę słodkości zapewni Prodiż Bistro.

Szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie www .ktwfashionweek.pl oraz na profilu na Facebooku.

Wejście na wieczorne pokazy odbywa się za zaproszeniami. Dzienne wydarzenia i pokazy są natomiast otwarte dla wszystkich, którzy mają ochotę spędzić 4 dni z modą.

 

Rzecznik prasowy KTW Fashion Week:

Anna Puślecka

Mobile: +48 602 690 885
E-mail: pr@ktwfashionweek.pl


Tiziana Tini
Ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży luksusowej. Jest profesorem, konsultantem dla międzynarodowych luksusowych firm, a także doświadczonym wykładowcą. Zafascynowana branżą modową, Tiziana rozpoczęła karierę we Francji pracując dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek pret-a-porter z historii francuskiej mody: Cacharel. Uzależniając się od technologii, zwróciła uwagę na nowe media i zaczęła współpracę z MaxMara FASHION GROUP i Luisa Via Roma. Przed rozpoczęciem własnej kariery jako luksusowy konsultant i profesor dołączyła do grupy Salvatore Ferragamo jako Global Social Media Manager oraz Content Manager.
 

Strategia marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych. Jak zbudować skuteczny plan rozwoju w wirtualnym świecie tak, aby rozwijać swoją markę i stworzyć wartościowy kontent w sieci. To temat warsztatów, które poprowadzi Tiziana Tini.
Warsztaty są poprzedzającym i towarzyszącym wydarzeniem KTW Fashion Week. Odbędą się one 8 i 9 października w katowickiej Fabryce Porcelany. Kurs będzie prowadzony w języku angielskim. Jednak przewidujemy organizację spotkań indywidualnych w języku angielskim, francuskim lub włoskim.

Cena warsztatów - 1200 zł / 2 dni warsztatów od osoby - Ilość miejsc ograniczona!

Dla kogo:
Profesjonaliści pracujący w branży mediów mody, właściciele marek, menadżerowie e-commerce, kierownicy sklepów, personal shopperzy, osoby pracujące w wydawnictwach prasowych (magazyny papierowe i online), projektanci i profesjonaliści, którzy interesują się zrozumieniem i rozwojem efektywnej komunikacyjnej cyfrowej strategii. Zapraszamy również wszystkich zainteresowanych tematem warsztatów.

Plan warsztatów:
Warsztaty rozpoczną się od zapoznania uczestników z aktualnym stanem digital marketingu w modzie i zaprezentowania praktycznych przykładów. Najlepsze case'y zostaną wybrane i omówione, a następnie zostanie przeprowadzona analiza strategiczna. Prowadząca warsztaty przedstawi najnowsze doniesienia i rozwiązania, które oferuje rynek.

Podczas otwartego panelu dyskusyjnego uczestnicy będą mogli zadawać pytania, a także dzielić się swoimi wątpliwościami z całą grupą i prelegentem. Dla chętnych, którzy wcześniej się zgłoszą, będzie możliwość skorzystania z 15-minutowej indywidualnej konsultacji z prelegentem. Konsultacja będzie miała charakter poufny. Czas konsultacji może być dłuższy w przypadku mniejszej grupy.

 
KTW Fasion Week .one
KTW Fasion Week .one
  1. wtorek 08.10
  2. środa 09.10
0930 - 1045

Wykład


1045 - 1000

PRZERWA


1130 - 1215

Wykład


1215 - 1245

Panel dyskusyjny


1245 - 1355

PRZERWA


1400 - 1500

Wykład


1500 - 1530

Panel dyskusyjny


1530 - 1545

PRZERWA


1545 - 1715

Konsultacje indywidualne /15 minut na pojedyncze spotkanie


0930 - 1045

Wykład


1045 - 1000

PRZERWA


1130 - 1215

Wykład


1215 - 1245

Panel dyskusyjny


1245 - 1355

PRZERWA


1400 - 1500

Wykład


1500 - 1530

Panel dyskusyjny


1530 - 1545

PRZERWA


1545 - 1715

Konsultacje indywidualne /15 minut na pojedyncze spotkanie


Uwagi:
  • cena – 1200 zł / 2 dni warsztatów od osoby - Ilość miejsc ograniczona!
  • dojazd do Katowic i nocleg na koszt własny
  • wpłatę należy dokonać na podany niżej numer konta, do 10 września 2019
  • numer konta: 48 2490 0005 0000 4600 3239 0772
  • dane: Fundacja Giesche, ul. Porcelanowa 23, 40 - 246, NIP: 9542738592
 
Zainteresowanych prosimy o mail na adres: a.kandzia-ulrych@fabryka-porcelany.pl, w celu otrzymania formularza zgłoszeniowego.
 
 

KTW Fashion Week Fabryka Porcelany